Min nye baby

God kveld alle sammen!

Jeg kom nettopp inn døren igjen, etter at jeg har hatt en fantastisk tur til solariumet. D-vitaminer vet dere! Det var veldig etterlengtet å få litt varme og ikke minst farge på kroppen igjen. I hele dag har jeg vært litt frysen, så derfor tenkte jeg at det ville være godt med litt sol. Så nå skal jeg veldig snart ta en varm dusj, så skal jeg lage en kopp te og se på tv sammen med mannen. Men først så vil jeg vise dere min fine Mac som vi alle har ventet så lenge på, haha! Den gamle macen min ble ødelagt da F og jeg var på kjæreste tur til Kypros. Jeg hadde macen i vesken sammen med en flaske vann, så da vi kom frem til bilen på hotellet i Oslo så var macen våt.. Heldigvis så skjedde det på vei hjem, og ikke til ferien! Etter mye frem og tilbake, og et tappert forsøk på å spare opp, så kjøpte jeg meg endelig en ny en. Den forrige macen min var fra 2012, så den begynte å bli veldig gammel. Derfor ville jeg heller kjøpe ny enn å reparere den andre. Jeg er veldig glad for at jeg gjorde det, for den nye er virkelig fin! Det er veldig godt å ha en helt ny mac, som jeg kan starte helt på nytt med. Den forrige hadde jeg jo i så mange år, så gud vet hva jeg hadde lastet ned på den oppgjennom. Det jeg syntes er teit og negativt med denne macen er at den ikke har noe plass til input. Altså usb, minnekort osv. Så i morgen må jeg en tur til eplehuset for å kjøpe en adapter slik at jeg får lagt inn ting via usb og minnekort. Det er slik de tjener penger vet dere! Gud så irriterende. I tillegg dere, så er det mulig å koble inn headset her, MEN ikke den type headset som følger med iphone x. Så. Da må jeg kjøpe meg et gammelt headset, eller så må jeg kjøpe Airpods eller hva det heter. De som ser kjempe teite ut. En av grunnene til at jeg ville ha fargen “silver” var fordi jeg var sikker på at eple merket lyste, slik som min gamle mac gjorde. Tror dere denne tynne skiva gjør det? Nei 🙂 Men høyttalerene på denne saken, de er bra de!! Jeg er faktisk skikkelig overrasket over de, for de gir så bra lyd. Alt i alt, så er jeg så klart fornøyd med denne maskinen, den er skikkelig bra. Det bare er litt kjipt å måtte kjøpe så mye ekstrautstyr, menmen.Ellers i dag har vi spist taco, og jeg har ryddet en del. Jeg har lagt ut mye mer på Tise, så sjekk det gjerne ut! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre, så blogges vi senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg