Innkjøp – Oslo

Heihei dere fine!

Jeg håper at dere alle sammen har det fint i dette regnværet. Det har regnet helt sinnsykt mye i går og i dag, så vi holder oss inne. I går da jeg kjørte fra Sandefjord var det en bil som krasjet på E18 på grunn av vannplaning, så kjør forsiktig! Heldigvis så gikk føreren ut av bilen selv for å ta bilder av den ødelagte bilen, så han var ikke skadet i hvert fall. Men det var en liten vekker, for det er så fort gjort. Uansett dere: Her er innkjøpet mitt! Dette er det jeg har kjøpt i Oslo og fra da jeg var på båten. Jeg tok ikke bilde av det, men jeg kjøpte en hvit pologenser og en kose shorts fra New Yorker også. Jeg fikk endelig kjøpt meg en highlighter fra Jeffee Star! Som jeg nevnte i et innlegg for litt siden, så har jeg ønsket meg produkter derfra kjempe lenge. Så endelig eier jeg et! Denne var veldig bra, og den har allerede blitt en favoritt. For ikke å glemme å nevne pakken den kommer i. Alt er så rosa, stort og elegant. Jeg virkelig elsker designet på produktene fra Jeffree Star. In love♥ Jeg kjøpte farge Siberian Gold og den kostet 349,-Jeg handlet egentlig ikke så mye da jeg var i Oslo, og det jeg kjøpte var fra NORMAL og Vita Exclusive. Den colcealeren dere ser på bildet over er seriøst alt. Den er bare sååååå bra. Jeg har hørt flere beautygururer si at den minner om Tarte shape tape (som er verdens beste), så forventningene var høye. Jeg prøvde den i går, og den lever opp til ryktet sitt! Jeg kommer til å hamstre denne inn og bruke den for alltid, den er bare så bra! Jeg kjøpte også enda en foundation fra Wet´n Wild, men det er fordi den forrige jeg kjøpte var i feil fargen. Jeg elsker Mac fix+, så denne med gull shimmer i måtte jeg bare ha. Den er så fin!! Denne kostet 185kr på Mac, så det er ikke så ille syntes jeg. Disse tre kjøpte jeg på båten, så de er ikke fra Oslo. Men man får vel kjøpt dem på kicks vil jeg tro. Leppe oljen har dere sett før, for den elsker jeg og bruker hele tiden. Den jeg kjøpte forrige periode ga jeg til søsteren min for å være snill. Så derfor trengte jeg en ny en. Hvor fin er ikke den røde leppestiften fra Dior? Altsåååå….. Jeg elsker pakningen. Den gir meg faktisk julestemning og jeg ser for meg å gi slike bort i julegaver. Hvor fin gave er vel ikke det?! Den i midten er fra Chanel (no shit) og det er en slags “lip ink” som sitter veldig bra og smitter ikke av når man for eksempel kysser. Jeg likte den ikke så godt til å begynne med, men nå elsker jeg den og bruker den hver dag.Ellers så kjøpte jeg løsvipper, deodoranter, tørrsjampo, en ansiktsmaske og kroppssåpe. Mine nye favoritter er helt klart setting sprayen fra MAC og highlighteren fra Jeffree Star. Det er så gøy når man kjøper ting man virkelig har lyst på, så jeg er veldig fornøyd med innkjøpet. Jeg glemte forresten å si til dere at negltimen min egentlig var på fredag da jeg skulle til Oslo, så den måtte utsettes til mandag. Så i morgen får jeg forhåpentligvis fine negler igjen, for de jeg har nå…dere aner ikke, haha! Jeg ønsker dere en fin søndag, så blogges vi senere♥

4 kommentarer
    1. Nå kommer NARS også til Norge, wiii<3 Du kan få kjøpt det på kicks allerede til uka. Så deg forresten på farmanstredet på Fredrik og Louisq igår❤️

    2. Glemte å skrive at det er på nettsiden.. men fra og med 28 september får man tak i deg på kicks på steen og strøm❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg