Let´s hit the road

Heihei dere fine! 

Akkurat nå sitter på jeg sofaen til søsteren min og spiser godteri. #Sommerkroppen20aldri. Men jeg er pakket og snart klar for å kjøre avgårde igjen. Det føles ut som at de siste døgnene har foregått for det meste i bil, og det er jo egentlig sant. Det blir mye kjøring frem og tilbake, men jeg fikk låne den fine bilen til F, så da går ting mye bedre. Jeg trives veldig når jeg kjører bil, så jeg gleder meg nesten litt til å skru opp volumet og sette kursen mot Skien igjen. Men først skal jeg se om jeg får til å ta noen innkjøps bilder som jeg kan poste senere. Det er jo så overskyet, så lyset er ikke det aller beste. Dere som blogger skjønner problemet, haha! Det er ikke bare til å ta noen bilder av en genser som ligger på gulvet liksom, det må gjøres litt bedre enn det. Så da er det viktig med godt lys. Jeg ønsker meg et sånt “Ring/studio lys” som jeg kan bruke til bloggen. Kanskje jeg kjøper det etterhvert, vi får se! Jeg ser frem til å komme tilbake til Skien igjen og se på “Skal vi danse” sammen med kjæresten min, det blir koselig♥Jeg har allerede planlagt å dra tilbake til Sandefjord til uken slik at jeg kan henge litt med noen venninner, og se familien litt mer. Det ser jeg allerede frem til♥ I dag har vi bare vært en super kjapp tur i byen for å handle litt, men det var veldig raskt. Nå skal jeg se om det lar seg gjøre å ta bilder av innkjøpet mitt, så kommer det opp senere i dag. Hvis ikke, så kommer det i morgen. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre, så blogges vi♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg