Den beste dagen på lenge!

God kveld fine!

Jeg er endelig tilbake fra Oslo, og for en dag! Jeg tror seriøst at jeg ikke sov mer enn to, kanskje tre timer i natt. Så da klokken ringte 05:30 begynte jeg å lure på hvordan jeg skulle komme meg gjennom denne dagen. Men som jeg vet, så går det seg til så fort jeg kommer litt i gang. Jeg sminket meg og var allerede på vei for å hente Kamilla rundt 06:30. Vi stoppet på veien for å spise frokost, så det var hyggelig. Baconpølse er som regel ikke noe jeg foretrekker til frokost, men det smakte overraskende bra så tidlig på morgningen, haha! Etter en stund møtte vi Martine, som er en venninne og kollega. Så gikk vi litt rundt før vi bestemte oss for å spise lunsj på Aker Brygge. Jeg husker ikke hva restauranten het, men det var helt greit. Servicen der var ikke så altfor god, men det var en del mennesker der, så hva kan man forvente.. Vi tre jentene har det alltid så gøy når vi er sammen og det er aldri stille. Vi snakker hele tiden, ler sinnsykt masse og har samme interesser og humor. Det er så hyggelig! Jeg elsker å le, og det gjør jeg virkelig med disse fine jentene♥Etter lunsj dro vi for å shoppe litt, men det var ikke så mye som ble med hjem. Jeg handlet litt på Normal (er dere sjokkerte?) Også en Highlighter fra Jeffree Star! Så nå eier jeg endelig en slik en!! Jeg viser dere innkjøpet i morgen. Kamilla og jeg stoppet på IKEA på veien hjem, så da kjøpte jeg noen småting der også. I tillegg så fikk jeg melding om at jeg kunne hente pakken fra Meshki, så den har jeg hentet! Det jeg bestilte var sååå fint, jeg er så fornøyd. Jeg blir i Sandefjord til i morgen siden jeg ikke har fått noe tid med søsteren min enda, så det er koselig. Det merkes virkelig at sommeren er over altså, det blir jo så fort mørkt! Jeg planla å ta innkjøps bilder nå i dag, men lyset samarbeider jo ikke! Så da kommer det i morgen 🙂 Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre. Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg