On my wishlist

♥Hei dere fine!♥

Helt siden jeg begynte å interessere meg for sminke på ordentlig, har jeg daglig sett på sminkevideoer på Youtube. Som dere sikkert har skjønt, så er jeg en lett påvirkelig jente. Så jeg ønsker meg nå alt innenfor sminke. Neida, men jeg har plukket ut noen favoritter som er i kikkerten. Sminke er sinnsykt gøy og det er noe jeg har lyst til å drive med og bli flinkere til. Jeg koser meg skikkelig masse når jeg sminker meg, ser på videoer og kjøper inn ny sminke. Jeg syntes det er gøy å teste ut ny sminke og vurdere dem for meg selv, haha! Da Forde og jeg var i Århus i Danmark var vi en (tre) tur innom Sephora og jeg ble frelst. Som jeg nevnte den gangen også, så var ikke den Sephoraen noe særlig å skryte av. Den var veldig liten, så de hadde liksom ikke de store merkene som jeg var interessert i. Men dersom jeg skal på Sephora igjen, så har jeg noen favoritter som jeg vil ta med meg hjem til min lille samling♥

♥Highlighter fra Glamglow. Denne er ganske ny på markedet, men jeg har allerede sett den på noen sminkevideoer på youtube. Jeg elsker glamglow, og jeg syntes det er skikkelig gøy at de har kommet ut med sminke og ikke bare hudpleie produkter. Denne vet jeg at de har på kicks, så sjansen for at jeg faktisk kjøper den er stor, heh. 

♥Jeffree Star highlighter. Man kan virkelig aldri få nok highlightere! Dessuten så eier jeg ingenting fra Jeffree star cosmetics, så jeg ønsker meg en highlighter. Jeg har hørt mye bra om de, og størrelsen på produktet er virkelig stor! Det er absolutt et pluss.

♥ Nudie Patootie pallette fra Laura Lee. Altsååå… Jeg elsker Laura Lee og jeg har det første pallettet hennes, så derfor vil jeg ha dette også. For de som ikke vet hvem hun er, så er hun en youtuber som legger ut videoer om sminke. Dessverre så har hun ikke vært aktiv på en god stund siden noen dro opp at hun skrev rasistiske tweets for SEKS år siden. Så det virker som at alle har gått imot hun, og det er ikke greit. Jeg syntes så synd på henne og skulle ønske at mennesker ikke var så slemme mot hverandre. Alle gjør feil, men livet går videre. 

♥Foundation fra Too faced. Too faced er et skikkelig bra merke som jeg liker skikkelig godt. Jeg har hørt så masse om denne foundationen, så jeg vil gjerne prøve den. Jeg har concealeren og setting pudderet i samme serie (Born this way) og jeg elsker begge produktene! 

♥ Foundation fra HUDA beauty. Huda beauty er helt amazing. Jeg har aldri prøvd noen av produktene, men de er jo all over the place. Altså, alle youtubere, alle instagrammere og alle ingen makeup generelt vet om HUDA beauty. Den skal ha en skikkelig bra dekkevne, så jeg vil så gjerne ha den. 

♥ Morhpe brushes Laura lee´s favorite. Som jeg nevnte tidligere, så elsker jeg Laura Lee. Hun bruker så og si kun sminkekoster fra Morphe, så derfor bestilte jeg meg noen selv. Jeg ble overrasket over at de faktisk er så gode som hun sier, så jeg vil ha fler! Jeg ønsker meg mest av alt dette settet hvor hun har plukket ut sine favoritter. Dessverre så er det, og de andre produktene hennes fjernet fra siden.. Pga dette som skjedde for seks fuckings år siden. 

♥Tarte shape tape concealer. Åååååhh, denne!!! Jeg trenger den i mitt liv. Dersom dere har sett på sminkevideoer på Youtube eller instagram, så har dere garantert sett denne. Det skal vist være den beste av dem alle. I wish!!! 

♥ Laura mercier setting pudder. For øyeblikket bruker jeg setting pudder fra Sensai, og er fornøyd med det. Men den dagen jeg går tom for det, så skal jeg løpe til kicks og kjøpe dette. Jeg har hørt masse bra om det, og ønsker meg det til min lille samling. ♥Setting og refreshing spray fra Too faced. Bare se på den da… Jeg bruker for det meste Mac fix+, men jeg elsker når jeg faktisk kjøper noe annet også. Setting spray bruker jeg hver dag, flere ganger om dagen, så det er noe jeg går tom for. Dersom jeg skal på Sephora igjen (noe jeg så klart skal), så skal jeg kjøpe denne!

♥Farsali unicorn essence. Disse primerene har jeg hørt så mye positivt om! Jeg ønsker meg den skikkelig! Jeg kan lukte den gjennom skjermen…Heh. De er ganske dyre har jeg hørt, og jeg aner ikke hvor jeg kan få tak i de. En vakker dag♥

♥Anastasia beverly hills highlighter. Jeg vet, jeg vet. Enda en highlighter. Men denne ønsker jeg meg mest av alle! Den skal visstnok være helt sinnssyk. Og sinnssykt er bra! Den er limited edition, så jeg får vel aldri tak i den? Dersom noen selger en ubrukt en, ta kontakt med meg! 

Mange av disse produktene kan jo kjøpes på nett, men da blir fargevalg så vanskelig. Derfor vil jeg heller vente til jeg faktisk er på Sephora og kan få hjelp til å finne riktig farge til min hud. Spennende!

Hva syntes dere om sminke? Vil dere at jeg skal blogge mer om det? Vi blogges♥

6 kommentarer
    1. Born This way foundation er veldig fin! Medium til full dekkevne og veldig fin å bygge opp. Den nyeste til Nars er også helt fantastisk. Virkelig en drøm!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg