Oslo next

Hei fra Sandefjord!

Jeg håper at dere har en fin kveld og at ting er bra. Jeg har kommet meg til søsteren min som jeg skal sove hos i natt. Det blir bare å sove her i og med at Kamilla og jeg skal tidlig til Oslo i morgen. Det virket bedre å kjøre fra Sandefjord enn Skien, så slik blir det. Jeg gleder meg veldig til å spise en lunsj og shoppe litt! Jeg har ikke vært på shopping i Oslo på flere år, så det blir gøy.  Planen er ikke å handle så veldig mye, men vi får se hva som blir med hjem. Jeg var i Sfj i 17:00 tiden, så da dro jeg rett til mamma for å gå tur med hun og hundene. Vi gikk til mormor og bestefar slik at jeg fikk hilst på dem igjen, koselig! Jeg elsker virkelig å gå turer, så F og jeg må virkelig bli flinkere til å gjøre det. Anyways! Gjett hvem som blogger fra en Mac?! ENDELIG. Nå har jeg hentet min nye, fine og sølvfargede Mac. Den er så mye finere enn “Space grey” så jeg angrer ikke på at jeg byttet. Som dere vet så ble min forrige Mac ødelagt, men jeg fikk innholdet ut på en harddisk. Det betyr at jeg kunne få alt innholdet fra den gamle til den nye. Problemet er bare at denne nye macen ikke har USB input!!!!! Eeeeeer det mulig 🙂 Så, hva gjør jeg da?! Innholdet er på en harddisk som jeg holder i hånden, men jeg får det ikke over på Macen. Jeg klikker snart 🙂 Vet noen av dere hva jeg skal gjøre? Jeg håper at jeg får tid og mulighet til å blogge i morgen, men jeg kan ikke love noe. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld i hver fall! Nå må jeg dra på butikken før jeg sulter ihjel. Vi blogges♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg