Det evige spørsmålet

Hei igjen dere fine<3

Mannen dro for å trene, så mens det har jeg sminket meg og sett på YouTube videoer og gjort ingenting fornuftig. Jeg syntes det er gøy å sminke meg, selvom kveldens planer kun er å se idol. Så fort F kommer hjem, så skal vi grille litt og kose oss. Det er så godt å være hjemme! I morgen skal jeg til Sandefjord allerede for å gå tur med mamma, så sove hos søsteren min.

Men før det har jeg negltime! Så da er spørsmålet.. hvilken farge? Form? Diamanter?Glitter? Det er seriøst like vanskelig hver gang. Jeg pleier å gå for rosa med glitter, men nå vil jeg prøve noe nytt. Jeg har litt lyst til å si at hun kan gjøre hva hun vil, men tenk om de blir grønne eller blå, haha! Jeg vet virkelig ikke.. hva syntes dere jeg burde gjøre?

Today’s glam for grillings og idol, haha! 🙂 jeg hentet ikke macen i dag da jeg skal til Sandefjord i morgen.. Men i morgen! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre, så blogges vi senere <3

3 kommentarer
    1. Jeg synes du skal ha dem litt naturlige. Enten nude farge eller rolig Fransk manikyr som er dusa ut om du skjønner hva jeg mener. I mandelform 🙂 det er lekkert og delikat!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg