Det er så fantastisk

VI ER HJEMME! Herreguuuuuuud så deilig det er. Jeg er så fryktelig klar for å treffe familien min igjen og bare slappe av. Det absolutt beste med jobben min er at vi har fjorten dager fri. Så nå har jeg to hele uker til å være hjemme og kose meg på. Det skal bli godt <3 Denne perioden ombord var veldig rolig og fin, så jeg har ingenting å klage på. Det er så deilig å komme hjem og tenkte på at jobb var fint, så slipper man å dra med seg ‘problemene’ fra jobb hjem liksom. På vei hjem fra jobb i går dro F og jeg innom power for å ‘klage’/ bytte macen min. Som jeg har sagt tidligere, så ville jeg hele tiden ha sølv Mac. Det hadde de ikke på lager, så de måtte bestille. En uke senere fikk jeg hentet den, og da var det ikke den i sølv 🙂 så i går dro jeg tilbake i et håp om å få bytte. De hadde så klart ikke sølv inne, så jeg fikk ikke med meg noen Mac i går heller..

Men heldigvis så har de en i Sandefjord! Så jeg skal hente den i dag eller i morgen! det var ingen problem å bytte den, så det var skikkelig bra.

Så jeg håper at F blir med meg tur/retur Sandefjord for å hente Macen min. Da blir bloggingen så mye lettere for meg! Jeg har så mange ideer og motivasjon, så jeg har troen på at det skal bli bra. Nå skal jeg ordne meg litt også ser vi hva som skjer videre i dag. Den første dagen hjemme er ganske rolig<3 jeg ønsker dere en fin dag! Vi blogges <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg