Just ordered

God kveld dere <3 

Nå er det søren ikke lenge igjen! Jeg er så lykkelig over å tenke på at vi skal hjem om bare to dager. Det gjenstår kun mandag, så er tirsdagen her! I morgen er det liggedag igjen, så da skal jeg bare vaske, og jeg slipper å ha på uniform. Det er digg! Det skal bli så fantastisk å komme seg hjem. Jeg gleder meg skikkelig til  å slappe av, til å se familien, se filmer, lage god mat, kle meg i fine klær, og ikke minst til å kose meg sammen med kjæresten min. For ikke å glemme bloggen! Det blir mye lettere når jeg omsider får macen min. Hvis jeg i det hele tatt får den… Jeg har allerede lagt noen planer, så det skjer litt mens jeg er hjemme. Jeg skal så klart en tur til Sandefjord, så skal jeg en tur til Oslo sammen med Kamilla. Det gleder jeg meg sykt masse til! Uansett: jeg har for første gang i hele mitt liv bestilt klær fra Meshki! Det er et veldig fint klesmerke, så jeg gleder meg ekstremt masse til jeg mottar det i posten. Dette er hva jeg har bestilt : Altsååå, HVOR fin er ikke denne lyse grå genseren? Jeg syntes den er så sinnsykt fin og kul, så jeg måtte bare kjøpe den. Jeg så den på instagram, så jeg gikk inn på nettsiden med engang for å skaffe meg den. Jeg skulle gjerne lagt til link til alle plaggene, men det tar meg seriøst hele kvelden. Dette internettet vet dere… Jeg kjøpte også den hvite joggebuksen. Jeg er skikkelig giret og spent på å se hvordan klærne er på meg! Jeg viser dere så klart når jeg mottar dem. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kved videre, så blogges vi! <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg