Onsdag

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint. Jeg føler at jeg alltid starter innleggene mine slikt, men det går vel fint. Enda en dag er over her ombord, så jeg ser virkelig frem til at morgendagen også skal være over. Da er det nemlig helg og ikke lenge igjen før vi skal hjem! Jeg gleder meg skikkelig til å komme hjem igjen, som vanlig. Før vi har kommet ombord pleier jeg som regel å kjenne på kroppen at jeg er klar, og at jeg kanskje kunne tenkt meg å jobbe en uke lenger for å tjene litt ekstra penger. Men allerede etter en uke, så kjenner jeg at det godt det bare er en uke igjen, haha!

Den første sommeren min ombord jobbet jeg i seks uker i strek, så dere kan jo tenke dere hvordan hodet mitt fikk kjørt seg. Til slutt var jeg vare en zombie som vandret rundt der, haha. Så to uker er nok. Jeg ser virkelig frem til å komme hjem til huset våres nå. Det har jo blitt så fint etter all malingen osv. I tillegg så gleder jeg meg helt enormt masse til å møte søsteren min og mamma igjen. Jeg savner dem så masse, og jeg føler en skikkelig distanse når man ikke har kontakt på flere dager.. Men slik er det enn så lenge.

Når jeg kommer hjem er planen å slappe av en del, så skal jeg nok en tur til Sandefjord igjen. Jeg bruker jo alltid å dra dit for å være med venner og familie. I tillegg så skal jeg til Oslo med en venninnge, og Gøteborg med kjæresten min. Så jeg har mye å se frem til! Jeg er ferdig på jobb for dagen, så videre i dag skal jeg se Idol og slappe av. To kollegaer og jeg bestilte pizza fra Peppes i dag, så vi har virkelig kost oss! Haha<3 Det er viktig å kose seg litt innimellom. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre, så blogges vi senere ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg