Det klikker for meg

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint, selvom det regner helt sykt mye. Her ombord har vi hatt liggedag. Som vil si at båten ikke seiler 08:00, men 17:30. Så hele morgningen og formiddagen bruker vi på å vaske og ha øvelse. I tillegg så pleier vi alltid å rekke en tur hjem. Som jeg har nevnt en milliard ganger nå, så skulle vi også på power for å hente macen min. Min helt nye, friske og fine Mac. Den måtte bestilles siden jeg ville ha sølv, og ikke grå. Den grå hadde de på lager, så den kunne jeg få med meg med en gang. Men siden jeg først skulle bruke så mye penger på en Mac, så ville jeg ha den fargen jeg syntes er finest. Så fikk jeg melding om at den kunne hentes, så da gjorde jeg det i dag. Vi kom tilbake på båten, inn på lugaren, også åpner jeg esken. Tror dere faen ikke at den er grå!?@&k/7 Så forbanna irriterende.

Hvordan er det mulig! Så jeg blogger altså fra mobile 🙂 Fantastisk. Jeg kjenner migrenen bare presser seg frem. I tillegg så er jeg ferdig tidlig i dag, så planen var å fikse PC og kose meg med det, men nei…. en positiv ting da, er at vi har fått nytt solarium ombord. Så det skal i hvert fall prøves ut. Små gleder… jeg ønsker dere alle en fin kveld! Så blogges vi i morgen <3 fra mobilen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg