Den beste dagen i uken

Heihei dere fine!

Endelig er det lørdag <3 Jeg liker helgene ombord aller best, for da vet jeg at jeg endelig nærmer meg til halvveis i perioden, eller til vi skal hjem. Lørdagene er virkelig blitt favoritten min ombord. Jeg er utrolig nok ferdig klokken 17:00, så jeg jobber kun tur/retur. Hvor fantastisk! Andre dager jobber jeg tross av alt fra 07:00 til 21:30, så noen slike dager innimellom er skikkelig nødvendig. Jeg er altså ferdig på jobb, så nå skal jeg trene, sole meg, vaske sminkekoster, vaske håret, ta ansiktsmaske og bare kose meg. Jeg gleder meg! Så håper jeg at jeg får sove litt tidligere i dag. I morgen er det faktisk ganske mange ombord klokken 12:45, så da gjelder det å være opplagt.

Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld! Vi blogges senere <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg