Svettefest på lugaren

God kveld dere fine!

I dag har det faktisk vært litt å gjøre, så dagen har gått ganske fort. Jeg liker det bedre enn at man må lete etter kunder liksom, hehe! Noen seilinger er så utrolig rolige, at man begynner å lure på om det i det hele tatt er vits. Men vi frakter jo masse last, så vi må jo seile uansett. Jeg har allerede begynt å telle ned dagene, for nå er det bare en torsdag igjen! Så fort fredagen er over, så er det helg. Helg betyr at det bare er en uke igjen! (Optimisten. Vi har vært ombord 2 av 14 dager) vel. Sa jeg forresten at macen min har kommet?! Hvor typisk er ikke det. Jeg fikk melding i går om at den hadde kommet til lageret. Great. Jeg er stuck på båten, men får kanskje hentet den på mandag. I hope! Ikke at jeg får noe bruk for den når det er så dårlig Internett her. Uansett! I dag har jeg hatt en skikkelig bra treningsøkt.

Jeg trente på tirsdag, og planla å trene nesten hver dag. Onsdagen kom og det var mer fristende å se på TV og spise lefse. Det var litt bevegelse i skipet som gjorde meg litt uggen, så trening fristet bare ikke. Men i dag! I dag tok jeg grep og hadde en effektiv, men god økt på lugaren. Lugaren min er for meg glamrom og treningsrom,haha! Jeg sover jo hos F, så min er liksom ekstra.

Vi har treningsrom og jeg tenkte jeg skulle brukte det til cardio i morgen. Det føles bare bedre å trene styrkeøvelser i fred og ro, så derfor gjør jeg det på lugaren. Jeg har alltid med meg flere ting som jeg kan trene med, som ankel vekter, minibands og strikk. Jeg får faktisk trent hele kroppen, og jeg blir støl som bare det!

Nå har jeg dusjet og lagt meg. Jeg skal tidlig opp som vanlig, så søvn er veldig viktig. Her ombord har man ikke helgen hvor man kan ta igjen litt søvn.. her jobber vi jo hver eneste dag de fjorten dagene vi er her. Derfor prøver jeg å legge meg tidlig! Jeg håper at dere alle har det fint. Så blogges vi <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg