Ebay innkjøp

Heihei dere fine!

Jeg hadde planlagt å vise dere alt som jeg har klikket hjem fra eBay i det siste, men tror dere det lot seg gjøre? Nei. Internettet til sjøs altså. Men jeg var smart nok til å ta bilde av den ene ting som jeg mottok i posten i går. Jeg elsker eBay og kjøper ting der som jeg vet er billig og bra. Sånn som deksler! Deksler er skikkelig dyrt i butikker rundt om, så det har jeg ikke kjøpt på lenge. På eBay finner man fine og bra produkter til skikkelig lite penger. Dekslene jeg kjøper koster aldri mer enn 100kr for det meste. Jeg er så fornøyd med dette, og jeg skal bruke det hver dag!

Hvor fint?! Å det kjennes ut som bra kvalitet, så det holder lenge for min del. Ja, så klart er det fake. Men jeg bytter telefon ganske ofte, så det å bruke flere tusen kroner på et deksel som jeg kanskje kan bruke et år? Det gidder ikke jeg.

Jeg elsker det i hvert fall! Nå må jeg jobbe videre. Båten er så tom nå, så det er veldig lite å gjøre.. Ønsker dere alle en fin dag! vi blogges senere!<3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg