Ikke særlig fornøyd

Heihei dere fine!

Det gjør meg veldig glad å se at så mange av dere holder ut med den dårlige bloggingen min, for nå om dager er det ikke så mye å skryte av! Jeg lever på tanken av å snart blogge fra en Mac igjen, da blir ting så mye enklere. Jeg kjøpte ny Mac på onsdag, og de sa den skulle komme på fredag. I dag er det tirsdag. Den har altså enda ikke kommet!! Argh! Det gjør meg så sinna og frustrert. Jeg trenger den for å gjøre en bedre jobb med blogging og deretter gjøre meg glad. Så ting er kjipt. Jeg ringte til power istad og da sa han at de mest sannsynlig har over solgt eller hva han sa, som betyr at de har solgt fler enn de har på lager. Great. Så som dere vet, så skriver jeg enda fra telefonene. Det har jeg altså gjort siden Mai!! Det er sykt. For dere som blogger, dere veeeet hvor kjipt det er å blogge fra mobilen. Det gjør man bare i nødstilfeller liksom. Anyways! Jeg er tilbake på jobb. Jepp, 14 dager har allerede gått..

Hvor blir alle dagene av?:-( det var ekstra kjipt å forlate huset denne gangen. For alt er liksom så fint og ferdig nå. Alt av skittentøy, oppvask, rot osv var fikset. Det er system i alle skuffer og skap, og stuen er ferdig malt. Nå ville jeg bare kost meg hjemme <3 Men! jobben kaller og det er på en måte godt å være tilbake også. Det er tross av alt slik jeg tjener penger, så jeg er takknemlig. Tro det eller ei, men nå skal jeg få unnagjort en etterlengtet treningsøkt! Vi blogges senere <3

2 kommentarer
    1. Så utrolig fine bryn du hadde nå 🙂 ikke så spisse og harde i kantene. Og du kler absolutt å være blond best 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg