For sale

Hei dere fine!

Jeg venter fremdeles på melding fra power om at macen min kan hentes! Så forbanna irriterende når ting tar så lang tid. Spesielt når man får beskjed om at den kanskje kommer på fredag, senest mandag. Så kommer den ikke i dag heller!! Altså. I morgen drar jeg på sjøen igjen, så den må jo bare komme i morgen. Jeg krysser fingrene! Det hadde vært så fint å fått den i dag slik at jeg kan skrive ferdig noen innlegg som jeg kan poste mens jeg er opptatt med jobb, men nei. Ting går ikke min vei for tiden. Uansett: I dag har jeg ryddet litt og funnet en god del ting som jeg kan kvitte meg med. Jeg lagde like greit en profil på Tise, så der har jeg lagt ut masse klær, og det kommer mer.

Isteden for å kaste klær, så kan jeg jo selge det som ikke blir brukt. Jeg håper på å få litt bedre plass i skapet, hehe! Jeg selger kun ting som er nytt, ubrukt eller lite brukt.

Bruker navnet mitt er Pia Dursett, så ta gjerne en titt 🙂

Nå skal jeg begynne på middag. Vi får besøk av pappen til F i dag, så det blir hyggelig. Videre skal vi bare nyte de siste timene hjemme.. vi blogges senere <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg