Dagen i går

Heihei dere fine!

Gårsdagen var veldig hektisk, så jeg rakk ikke å skrive et eneste innlegg. Vi var lenge våkne dagen før, så vi våknet ikke før i 09-10 tiden. Vi skulle i bryllup klokken 13:00, så da måtte jeg ordne meg og gjøre meg fin. Jeg har stripet håret mitt og brukt sølv shampoo, så håret mitt er mye finere nå! 🙂

Det var veldig fint å være i kirken og få være en del av det hele. Det å gifte seg er en veldig stor greie syntes jeg, så det var hyggelig å se på. Jeg har aldri vært i bryllup før, så det var gøy. Bruden var veldig fin og kjolen var helt fantastisk! Det får meg til å tenke på mitt eget bryllup, da skal alt være perfekt og fantastisk fint.

Det ble servert god mat og mye å drikke. Men jeg drakk kun vann og brus slik at jeg kunne kjøre. Jeg hater seriøst fylla, taxi, grøfta, løse vipper som så vidt henger på, møkkete sko og slitne øyne. Det tar seg ikke bra ut, så jeg foretrekker å drikke vann, kjøre bilen hjem og ta en god dusj før leggetid. Jeg klarer å ha det gøy selvom 🙂

Ellers så var alt fint og flott, og ekteparet var lykkelige <3 det var en veldig fin dag! Jeg gleder meg til det blir min tur, hehe<3

Det ble ganske sent i går også, så selvom jeg var edru så er jeg ganske sliten i dag. Jeg orker liksom ikke å gjøre så mye. Men kanskje det endrer seg utover dagen. Jeg har klart å dra på meg en skikkelig forkjølelse, så akkurat nå ligger jeg under teppe og skal se en film med kjæresten min<3 I morgen håper jeg macen min kommer altså!! Vi blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg