To favoritter i posten

God kveld dere<3

Som jeg skrev tidligere, så hentet jeg en pakke på posten istad. Det jeg hentet har jeg bestilt fra kicks, og det kom allerede etter et par dager. Jeg har aldri bestilt fra kicks før, men det gjør jeg helt sikkert igjen! Det er litt kjipt, men mange av produktene jeg elsker har de ikke på kicks der jeg er, så derfor får jeg kanskje bestille hvis jeg trenger noe annet i fremtiden.

Dersom dere bruker en del sminke, baker med setting pudder, bruker øyeskygge osv, så anbefaler jeg dere virkelig Mac fix+! Altså, jeg bruker den hver dag og elsker den. Det er veldig viktig å sette sminken med en setting spray, så denne anbefaler jeg virkelig!

Denne foundationen er fra Urban Decay og den er skikkelig full coverage. Jeg kjøpte den første gang i Aarhus før jul, så kom jeg på nylig at den faktisk er veldig bra. I sommer har jeg nesten ikke brukt sminke, og hvis jeg har så har det vært en veldig lett foundation. Denne passer mye bedre om vinteren, så derfor kjøpte jeg den inn nå.

Det var mitt lille innkjøp<3 to skikkelig gode produkter. Nå skal jeg slappe av og kanskje se en film sammen med kjæresten min. I morgen har Normal (favoritt butikken min) åpning i Porsgrunn, så gjett om jeg skal dit! Omg, jeg gleder meg!!! Jeg ønsker dere alle en fin kveld. Vi blogges <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg