This makes me happy

God morgen alle sammen!

Jeg håper at dere har det fint, og at dere er klare for en fin helg. Jeg skulle ønske at det var litt mer sol, og høyere temperaturer, men det får bare være. Da F og jeg dro på jobb forrige gang var det over 30 grader hver dag, mens nå er det så vidt 20? Det er skikkelig kjipt egentlig, siden jeg ikke føler meg ferdig med sommeren enda. Jeg vil liksom bade, sole meg og grille mye mer i år. Jeg trives mye bedre i skjørt, kjoler og lettere klær. Men vi kan ikke klage, for herregud så fin sommer vi har hatt! Tanken på å snart gå med store jakker, skjerf og støvletter er jo litt koselig. Det har sin sjarm det også, men jeg foretrekker sommeren. Hadde vinteren bare ikke vært så langt, så hadde ting vært bedre syntes jeg. Menmen. SAMSUNG CSC Anyways – Jeg ordnet neglene mine i går, og her er resultatet! Jeg er veldig fornøyd selvom jeg egentlig hadde bestemt meg for en annen farge. Siden jeg skal i bryllup neste helg, så kunne jeg ikke ha så sprek farge syntes jeg. Derfor ble det den rosafargen som jeg har hatt flere ganger tidligere. Den er fin, og jeg liker den godt. I tillegg ville jeg ha litt diamanter som vanlig, så hun som ordner de lagde en slags “ring” på den ene ringefingere, og den andre tommelen. Det gjør meg så glad å ha fine negler, og det gjør dagene mine bedre, haha! Jeg fikk skikkelig mye skryt for neglene mine forrige gang jeg var på jobb, så det var gøy. Jeg sitter jo i kassen som regel, og der er man jo i kontakt med mennesker. Jeg syntes det er viktig med stelte negler også, det ser mer feminint og fint ut. SAMSUNG CSCNeste gang har jeg planer om en mørkere rosafarge, eller en litt mer høstfarge. Det kommer litt an på hvordan været er. Det passer seg ikke med denne farger dersom det er høst liksom, det er mer en sommerfarge syntes i hvert fall jeg. Dersom noen av dere bor i Skien, så kan jeg anbefale Royal Nails & Beauty som holder til på “Linas Luxury” – jeg betaler kun 500kr, noe som er innafor. Nok om negler! Nå skal søsteren min og jeg sminke oss litt før vi skal en tur til byen. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre. Vi blogges♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg