Periodens shopping

Hei dere!

Som alltid så pleier jeg å dele periodens shopping med dere, og det gjør jeg så klart denne gangen også! For mine nye følgere- jeg jobber på Superspeed 2, og der kan man handle for en viss sum i måneden i taxfree. Jeg utnytter meg alltid av det siden vi får gode tilbud. Så denne gangen ble altså dette med:

Jeg kjøper nesten alltid disse skum-såpene fra Rituals, men jeg viser de aldri siden de går rett i skapet på lugaren. De er veldig gode og lukter så friskt! I love it. Jeg kjøpte også en altfor dyr, liten tørr shampoo siden jeg trengte den der og da. Nå angrer jeg.

Jeg sliter litt med tørre lepper selvom jeg drikker flere liter med vann. Derfor fikk jeg tipset om denne kremen fra Elizabeth Arden. Den kan man legge på leppene, så blir de nesten gode som nye dager etter. Den funker! Jeg prøvde den i natt, og jeg er skikkelig importert. I tillegg kom håndkremen og en leppepomade.

Jeg kjøpte også en øyebryns blyant fra Estee Lauder, den funket ikke for meg…. og nattkrem for mamma, noen produkter til søsteren min, og en ansiktsmaske som jeg bruker ganske ofte.

En venninne tipset om en leppestift fra Clarins som er matt og sinnsykt fin! Så den kjøpte jeg også. Jeg viser dere den dere da jeg faktisk bruker den en del. Som regel havner leppestifter i sminkeskuffen, og der blir de..

Helt til sist.. min favoritt <3 Denne leppe oljen bruker jeg hele tiden, og har brukt den i nesten to år. Ikke samme så klart, jeg har vel kjøpt 10 stk de siste årene. Hva syntes dere om denne periodens shopping?

3 kommentarer
    1. Marte Pedersen: Jeg syntes den først virket ekkel, siden det er mer en ‘salve’, men den var virkelig bra for leppene! 🙂 og på tørr hud osv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg