La søndag bli en bra dag

God morgen alle sammen!

Jeg har nettopp lagt meg ut for å jobbe litt med brunfargen, så vi får se hvor lenge jeg gidder det. Jeg er mer fan av 45 minutter solarium på kvelden, men siden det er såå fint vær nå, så kan jeg liksom ikke være inne. I går var vi i Sandefjord igjen, og ute på vannet. Jeg syntes det er så mye bedre i Sandefjord på sommeren enn i Skien. Spesielt når det kommer til bading, strender, sjø og slike ting. Her i Skien vet jeg liksom ikke hva vi kan gjøre 🙁 noen som vet? Jeg har planer om å få med meg F på en joggetur opp til Åletjern for å bade der, men kjenner jeg oss rett så tar vi bilen 🙂 #lat Nå er det ikke mange dagene før vi skal ut på sjøen igjen heller, så vi må virkelig nyte de siste dagene!

Ellers så håper jeg at macen min snart er klar for å hentes! Den er jo på reparasjon, men dersom det havner på 10-12 000kr så kommer jeg ikke til å fikse den da den er fra 2012:)) men jeg krysser fingrene for at de bare blåser på den, så funker den igjen! Jeg savner så å blogge ordentlig. Å blogge fra telefonen hver dag er så demotiverende. Kameraet mitt ligger i bikini skuffen liksom, for jeg får komiske brukt det nå…jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag i hvert fall, så blogges vi senere!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg