Lørdag

Heihei dere fine!♥

Denne dagen har vært så koselig og letterlengtet. Det er ikke alltid man har tid til å bare kikke rundt i butikkene, men det gjorde vi i dag. Som regel stresser jeg innom for å kjøpe det eneste jeg trenger, men i dag ble det litt annet i tillegg.. Søsteren min og jeg tok i tillegg en lunsj på Jordbærpikene her i Sandefjord. Jeg hadde ikke trodd at pastaen der skulle være så god, men det var den altså! Nam♥ Jeg kjøpte litt av hvert, som blandt annet en øyebryns pensel, nye lysestaker, en kjole og litt slikt. Det er veldig hyggelig å gå innom butikker i blandt, ikke bare handle over nett! Selvom jeg elsker å shoppe fra sofaen, men vi må ta vare på butikkene også.Etter litt shopping dro vi tilbake til leiligheten igjen for å gå tur med Tassen. Det er jo så varmt om dagen, så vi kan ikke gå så veldig langt. Derfor går vi heller en litt kortere runde litt senere på kvelden. Nå skal jeg veldig snart kjøre tilbake til Skien og mannen, så det blir hyggelig♥ I morgen blir det båttur, wiii!! Jeg ønsker dere en fin kveld videre, så blogges vi senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg