Kjole til bryllupet

God morgen alle fine♥

Jeg har nettopp våknet opp sammen med søsteren min, så vi sitter for øyeblikket og slapper av litt før vi begynner dagen. Planen i dag er å dra en liten tur til byen for å handle inn noen nødvendigheter. Været her i Sandefjord er jo så sinnsykt fantastisk, så kanskje vi skal bade litt før jeg kjører tilbake til Skien igjen litt senere. I morgen skal jeg og heeeeele familien til F på båttur i Sandefjord, herregud som jeg gleder meg! Jeg elsker virkelig å være på sjøen, og å være på en holme en heeeel dag, så det blir gøy! Uansett: Neste periode er F og jeg invitert til bryllup! Jeg har aldri vært i bryllup før, men jeg har veldig lyst. Jeg har allerede bestilt denne kjolen, og syntes den ser fin ut til et bryllup? Man skal jo ikke ha verken hvit, svart eller røde kjoler i et bryllup, så derfor falt jeg på denne. Jeg viser dere den når den kommer i posten! Vi blogges senere♥Kjolen kan kjøpes HER

Hva syntes dere om den? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg