5 dager igjen

God kveld dere!

Jeg er så lei meg for at jeg ikke klarer å henge på med bloggen.. men denne jobben krever mye krefter og energi. De som sier noe annet kan ikke ha jobbet her lenge, for i lengden blir det slitsomt. Her om dagen måtte jeg i tillegg kjøre hjem til Skien midt på natten for å hente helseattesten min. Så den natten ble det veldig lite søvn da jeg starter på jobb 07:00. Men døgnrytmen er tilbake nå, så jeg klarer meg. I morgen er det siste torsdag ombord for denne gang, som betyr at helgen er her! Helgen går alltid fort, så denne perioden er snart overstått. Det blir så deilig å komme hjem igjen. Det er meldt masse sol og kjempe høye temperaturer, så jeg gleder meg til å dra på båtturer sammen med kjæresten min <3 ikke minst til å se familien min igjen! Jeg savner dem så mye etter at jeg begynte på sjøen for to år siden. Jeg venner meg liksom ikke til det.. nå er det natta for meg, så vi blogges i morgen! Håper at dere har det fint<3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg