Dette spiser jeg hver dag

Hei dere fine!

Akkurat nå er jeg på lugaren og gaaaanske svett! Hver gang jeg trener så tenker jeg ?åh, ja! det er dette jeg skal gjøre? så går det noen dager og jeg klarer ikke å komme meg opp av sengen… men de siste dagene nå er motivasjonen her og det føles SÅ bra! Vi vet alle hvordan det er å føle seg tjukk, oppblåst og skikkelig fæl. En treningsøkt hjelper altså! Jeg føler meg så mye bedre ved å trene og jeg har mye mer energi. Energi er så sykt viktig å ha her på båten, for du må jobbe uansett hva. Du kan liksom ikke å si ?jeg orker ikke?, for båten går uansett hva, og passasjerene kommer ombord uansett 🙂 i dag har båten vært full nesten hver seiling, med andre ord – MASSE mennesker og masse lyd. Jeg har bestemt meg for å ta den piercingen som lindrer migrene, for migrene har jeg hver dag.. uansett! Jeg har spist dette hver dag over en periode nå, så jeg tenkte å dele det med dere. Mange av dere spør om hva jeg spiser, og av vitaminer er det dette!

B-stress for hår, hud og immunforsvar. Betakaroten, BCAA, Slim Body Shake og rapid burn. Jeg føler meg mer kvikk og våken, så kanskje det er på grunn av vitaminene? Nå skal jeg trene videre, så vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg