Perfect selfie & plumping lips

God kveld dere!

Det er faktisk litt bevegelse i skipet nå, så jeg er litt kvalm! Det er ikke ofte jeg blir sjøsyk, men etter seks uker på land, så kjenner jeg det. Jeg gikk opp i gymmet i stad, men det funket ikke så bra da det sjøer. Prøv å løpe på mølla i bølger dere, haha! Så derfor gikk jeg heller ned i butikken for å handle litt. Vi har fått noen nye produkter, så de vil jeg teste ut! Jeg kjøpte finishing powder og en lip plumper fra Wunder 2. Har noen av dere testet ut det merket før, og hvor kan det kjøpes? Jeg gleder meg i hvert fall til å teste dem ut allerede i morgen <3 jeg elsker når det kommer nye produkter her, det er gøy. De var ikke så fyre heller, 199,- per stk i taxfree. Det er maaange passasjerer i morgen, så jeg skal legge meg tidlig i dag slik at jeg får hvile. Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg