Alle tankene i hodet

God kveld dere fine <3

Jeg beklager så mye for mitt fravær, men som dere kanskje har skjønt, så er jeg tilbake på jobb. Vi har vært her siden i går og det kjennes allerede ut som en evighet. Det er seks uker siden sist, så det er klart jeg må omstille meg litt for å funke. Jeg kjenner meg sliten allerede liksom, slik pleier det ikke å være! Så derfor har det vært stille her noen dager. Jeg føler motivasjonen og lysten kommer så fort jeg skriver, så jeg håper at jeg klarer å skjerpe meg nå. Macen er enda ikke fikset, så jeg skriver fremdeles fra telefonen. Beklager det!:-(

Anyways! Jeg jobber dagen i cafè, så det vil si at jeg jobber fra 07:00 til 19:00. Det er den beste vakten syntes jeg, så jeg er veldig fornøyd. Jeg får liksom litt tid til å trene, sole meg og slappe av etter jobb. Dersom migrenen snart gir seg da. Herregud å vondt jeg har hatt de tre siste dagene. Spesielt i går etter jobb og i dag etter jobb. Det er liksom da jeg endelig får slappet av, så strømmer alle tankene rundt. Jeg tenker så mye om dagen at jeg føler at jeg ikke får ro. Jeg tenker på alt mulig som til og med ikke gir mening. Jeg tenker på jobb, jeg tenker på alt som skal gjøres, jeg tenker på kosthold, jeg tenker på hvilken topp som passer med den nye buksen som ligger hjemme i skapet, at bilen min er ødelagt og synger på siste vers, at jeg elsker Mix, at jeg vil stå på ski eller isfiske, at jeg vil kjøpe båt, jeg tenker på mamma, på søsteren min, på pappa, på frode, på mormor og bestefar, farmor og bess, at jeg ønsker meg Berner sennen hund, at jeg er heldig, at jeg er sliten, at jeg føler meg negativ, at jeg må slanke meg, at jeg setter pris på de små tingene, at jeg gleder meg til sene vinterkvelder med snø, at jeg gleder meg til å bruke alle skoene mine, at jeg vil farge håret, at jeg må slutte å shoppe, på penger, på livet, fremtiden, hva jeg skal bli, hva meningen med livet er, bøker jeg vil lese, steder jeg vil dra, at jeg lengter tilbake til kjæreste ferien.. skjønner dere eller? Jeg.blir.sprø. Jeg blir så oppgitt over tankene mine, for jeg har det jo fint!! Noen ganger skulle jeg ønske at man kunne ?skru av hodet? og bare hvile. For selv etter seks uker uten jobb er hodet mitt fortsatt utbrent liksom. Men i morgen skal jeg spise sunt, trene og prøve å få nok søvn, så jeg har troen på at det går riktig vei. Jeg må inn i rutine og steppe up gamet! Nå skal jeg sove, det er maaange med oss i morgen, så det er viktig å få søvnen sin. Beklager evig langt, kjedelig innlegg, men slik ble det. Å bare så dere vet det, så setter jeg SÅ stor pris på ideer til blogginnlegg. Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg