Meg 2015-2018

God kveld <3

Herregud for en dag… det tar på å være på kurs altså! Det var så sinnsykt mye teori, og masse jeg aldri har hørt om før. Kan noen av dere kart, sjømerker eller vet hva en nautisk mil er? Jeg vet i hvert fall det nå! Både F og jeg klarte prøven, så vi bestod begge to. Det vil si at vi har båt lappen og kan kjøre båt! Det var så bra at vi bestod begge to. Tenk om jeg hadde bestått og ikke F, eller omvendt. Det hadde vært kjipt! Så fort kurset var ferdig og eksamen bestått dro vi for å kjøpe mat. I dag ble det kebab (ekkelt i grunn), siden ingen av oss hadde så mye energi til å lage mat. Nå har vi spist og fått slappet av litt. Jeg har hatt sinnsykt migrene som vanlig, så derfor har jeg ikke fått tatt innkjøps bilder 🙁 jeg vil gjøre det ordentlig, så derfor prøver jeg i morgen. Imens deler jeg et bilde av meg som er fra 2015! Hvorfor sa ingen noe til meg angående øyebrynene mine?! Mye er forandret, Hehe.. til det positive vil jeg si! Nå skal jeg ta et bad og bare slappe av. I morgen skal jeg fikse neglene mine, så skal F og jeg finne på noe i solen. Det er meldt 31 grader!! så bade skal vi i hvert fall <3 ønsker dere en fin kveld! Vi blogges <3

4 kommentarer
    1. Hvorfor sier ingen noe om brynene dine enda? De ser like tegneserieaktige ut idag som da… altfor harde og kantete. Prøv å heller børst ut kantene og ha de i en lysere farge foran..

    2. Du får ta med deg båtfører beviset ditt opp på brua på Superspeed, og si til kapteinen: Gå og spis du. Skal finne Danmark jeg! 😛

    3. Har så lyst på microblading selv, men er så dyrt.. Klarer ikke å tegne sånne fine bryn som noen klarer ;D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg