Lashes on point

God kveld <3

I morgen lover jeg å oppdatere dere før klokken 22:00 på kvelden! Jeg har ingen unnskyldning for det i dag heller, det bare ble sånn. Jeg hadde på vekker klokken tidlig og dro til Larvik for å fikse vippene mine. Jeg fikser de hos flinke Helen Marie på H.M Beauty. Det er litt kjedelig å dra helt til Larvik for å fikse vipper, og Sandefjord for lepper. Men jeg er liksom så fornøyd med de faste, så jeg vil ikke prøve nye. Så dro F og jeg til politistasjonen etter det for å ta passbilde. Vi måtte det for å melde oss på båtførerprøven, så da er det gjort. I morgen skal vi lese oss opp litt! Videre i kveld skal jeg bare slappe av, og snart sove. Jeg er sliten og trøtt i dag.. håper dere alle har en fin dag! Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg