Så lite energi

Hei dere!

Akkurat nå sitter jeg i sofaen hos søsteren min og bare slapper av. Jeg dro til Sandefjord i går for å tilbringe litt tid sammen med mammaen min og søsteren min. Vi grillet og koste oss masse. Jeg har klart å bli forkjølet igjen, er dere sjokkerte? Jeg blir søren meg forkjølet annenhver uke. Jeg holder på å bli gal! Jeg snufser og nyser hele tiden. Vi la oss allerede 22:00, men jeg fikk ikke sove før kanskje 03:00. Så slitsomt! Jeg blir så trøtt og sliten av å være syk, så jeg orker ikke gjøre noe som helst. Det eneste jeg har gjort i dag er å spiss lunsj hos mormor og bestefar. Det var koselig! Det er så viktig å besøke familien sin. Spesielt for meg som bor i en annen by og som jobber på sjøen. Om ikke så altfor lenge skal jeg møte en venninne på cafè for å ta en kaffe før jeg kjører hjem til mannen min <3 I morgen skal vi på Date, og det gleder jeg meg så til! Jeg beklager for dårlig blogging, men dere vet…. vi blogges senere<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg