Denne ukens planer

Hei dere fine!

Jeg håper at dere har en fin start på uken? Jeg har ikke gjort noe som helst utenom en kjapp tur på butikken. Det er så dårlig og kjedelig vær i dag, så det tar litt på humøret for å være ærlig… uansett: her er ukens planer!

Mandag – En kjedelig dag som kun består av vanlig husarbeid. Jeg har sett noen YouTube videoer og bare slappet av egentlig..

Tirsdag – Jeg drar til Sandefjord for å møte mamma og søsteren min. Vi skal spise middag, ha jentekveld og bare kose oss. Mamma har vært i Tyrkia, så det blir godt å få litt tid sammen med hun igjen<3

Onsdag – Jeg skal besøke mormor en liten tur. Den fine, snille og gode hunden hennes ble avlivet her om dagen. Så det er veldig trist 🙁 Senere skal jeg forhåpentligvis møte en god venninne. Etter det skal jeg tilbake til Skien og mannen min.

Torsdag – Torsdagen har jeg planer om å kun være med F. Kanskje vi skal hive oss rundt og male stuen vår dersom vi får ånden.

Fredag – Endelig tid til å fikse vippene igjen! Jeg fikset de rett før F og jeg dro på ferie, og da var de så sykt fine!! Jeg er dessverre ikke så flink til å ta påfyll, så jeg mistet de fort forrige gang. Men nå som jeg skal på sjøen, så vil jeg virkelig ha fine vipper igjen. Det er et evig stress med løsvipper om morgningen, haha!

Lørdag – Feire St.Hans enten i Sandefjord eller i Skien. Jeg har et håp om at vi kan kjøre båt kortesjen i Sfj, det er så koselig!!

Søndag – F og jeg skal ta båtførerprøven! Det er så kjekt å ha, så vi bare gjør det nå som det er så billig og kurs i Skien. Håper vi består!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg