Doll nails

God kveld dere fine! 

Nå er jeg hjemme♥ Jeg er heldigvis i bedre form og har mye mer energi enn tidligere. Det er så deilig å kjenne at man har lyst til å gjøre ting, isteden for å bare sitte på sofaen liksom. Jeg var hos kiropraktoren igjen i dag, så kjørte jeg hjem etter det. Med hjem, så mener jeg huset våres i Skien. Det er alltid litt rart å “forlate” huset til mamma, det er jo der jeg har bodd hele livet… Anyways! Jeg var her kanskje i 13-14 tiden, så da begynte jeg med en gang og shine opp huset. Jeg tør egentlig ikke å vaske klær, siden vaskemaskinen er i kjelleren og den er veldig skummel. Det er ikke tull engang! Jeg har utsatt å vaske klær i over en uke siden jeg ikke tør å gå ned, før i dag. Det skal sies at jeg tok på meg gummistøvler og en stor genser, men jeg gjorde det. Jeg er så redd for edderkopper som dere vet… Men i hvert fall så har jeg fått vasket alt av skittentøy og håndklær/sengetøy. Så begge kurvene er tomme og det er bare så fantastisk! Det er så lykke for meg, og jeg får så ro i sjelen. At jeg er 20 år skjønner jeg ikke, skulle trodd jeg var 40. Jeg kjenner ingen andre 20 åringer som setter mer pris på et rent hjem enn meg, haha! Så når alt var rent og pent dro jeg å fikset neglene, velfortjent! SAMSUNG CSCHvooooooor fine ble de ikke denne gangen?! Jeg er så sinnsykt fornøyd. Jeg ville egentlig ha litt lysere rosa farge, men den var hun tom for. Derfor gikk vi for denne som jeg hadde for en måned siden ca, men det gjør ingenting. Jeg tror jeg aldri har vært så fornøyd med neglene mine før, så det er en skikkelig deilig følelse. Bare kjipt at jeg er sykemeldt og mannen min er på sjøen, så jeg har ingen å vise dem til:):):):) Heldigvis har jeg dere, haha!♥SAMSUNG CSCI morgen tenkte jeg å vise dere min nye hårfarge, jeg er jo blond! Om jeg angrer og ville heller hatt svart hår? Ja 🙂 Men det er bare en vane sak, jeg må skjerpe meg og bare godta at jeg aldir blir fornøyd uansett. Jeg blir så sliten av å ha vondt i ryggen, så jeg tar snart kvelden tenkte jeg…. Vi blogges derfor i morgen! Natta♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg