For første gang i mitt liv.

Hei dere super fine!

Mac?en kom tilbake med svart skjerm, så den er altså ikke fikset enda..Jeg skal sende mld til komplett senere og høre om de kan hjelpe meg.. derfor er bloggen litt stille om dagen, for det er så kjipt å skrive fra mobilen.. uansett: jeg skulle dratt på jobb i dag, men der er jeg ikke.. Som dere vet, så skadet jeg ryggen min for 8 uker siden og den er fremdeles veldig vond. Noen dager er så ille at jeg ikke engang klarer å løfte armene. Derfor bestemte jeg meg for at det beste var om jeg ble hjemme. Det er første gang i hele mitt liv at jeg er sykemeldt og jeg føler så på det. Jeg virkelig hater det og skulle bare ønske at ryggen min var bra nok til at jeg kunne dratt på jobb. Jeg liker å jobbe og jeg syntes det er ekstremt viktig å alltid yte sitt beste og ta jobben seriøst. Derfor satt det veldig langt inne å bli hjemme, men nå er det viktig at jeg blir frisk i ryggen slik at jeg er klar for sommersesongen. Så da vet dere det! Jeg regner med at jeg blogger som normalt, men jeg skriver fra hjemmet mitt og skal ikke finne på noe gøy for å si det sånn, haha. I morgen skal jeg til legen igjen for å bli henvist til MR og for å få sykemeldingen. Det er så kjipt å være 20 år gammel og sykemeldt liksom!? Jeg blir så sur på meg selv..

vi blogges<3 Bildet er fra Kypros

 

2 kommentarer
    1. Du, det er ikke noe unormalt og ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for.
      Helsa er viktig, og du er bare et menneske 💙
      God bedring !

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg