JEG TRENGER HJELP – MAC

Hei!

 

Jeg hadde tenkt til å skrive et langt og utfyllende innlegg om de siste dagene og hjemturen fra Kypros, men det må jeg legge litt til side.. I går hadde jeg nemlig en lekkasje i vesken min, så mac?en min ble våt.. Jeg oppdaget det kanskje litt sent, men tørker macen fort da jeg merket det. Det var ikke så mye vann, så jeg tenkte ikke mer over det.. Nå som jeg skulle blogge prøvde jeg å skru den på, men skjermen er svart 🙁 jeg hører at viften går og det lyser både ved ?dvalemodus? lampen og ved laderen, men lengre enn det kommer den ikke:-( SÅ KJIPT!!! Jeg blir såååå lei meg dersom den er ødelagt altså.. jeg har så mye på den :?-( Jeg har allerede skrudd av dekselet for å se om det var mye vann, det var det ikke. Så støvsugde jeg den og blåste på den med hårføner, så den må være tørr nå. Har noen noe forslag til hva jeg kan gjøre?! Jeg ber på mine knær etter hjelp! 🙁

Legger til et bilde av min fine ringeskille, siden alle de andre bildene er på macen… Åhh, så lei meg!!

3 kommentarer
    1. Skjedde med min også, var en del inni som var ødelagt, fikk reklamasjonsrett fordi det ikke var noen vann skade så jeg betalte ingenting. Jeg leverte den til et av Apples butikker i Oslo hvor de reparerer. Ville sendt den inn uansett om det blir en liten bit å betale da en ny koster mye mer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg