BILDEDRYSS

Hei fine! 

Jeg håper at dere alle sammen har det bra! Dere vet jo at jeg har det bra, jeg er jo tross av alt på ferie. Jeg har ingenting å klage på utenom at jeg har vondt i ryggen min:-( Jeg håper på å få svar av legen i morgen angående røntgen bildene jeg tok for en uke siden. Jeg tviler på at de finner noe på de bildene, siden jeg tror det er muskulært, men det hadde vært fint med et svar..Kanskje jeg må ta MR for å finne det ut, for jeg kan ikke bare gå med denne smerten uten å vite hva det er. Det er fryktelig vondt! Men utenom det er livet tipp topp. Jeg har allerede begynt å grue meg til hjemreisen, men heldigvis er det noen dager igjen. Det føles ut som at vi nettopp kom hit, men nå er det jo bare onsdag og torsdag, så skal vi hjem på fredag:-( Flyet går ikke før 00:05, så vi har heeeele fredagen her også, så det er deilig. Jeg håper bare at vi kan sjekke ut av rommet senere enn 12:00, heh.. Vi får sjå! Her er et bildedryss av dagene våres så langt! Jeg nyter virkelig denne ferien og jeg kan absolutt dra tilbake hit! Men da med direkte utgang til basseng, for felles bassenget er ikke så veldig stort og det er deilig å ha sitt eget:-) I tillegg så er det saltvann i disse “swim up” bassengene, noe som er skikkelig digg! SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCSAMSUNG CSCÅhh, måtte det aldri ta slutt! Jeg håper dere får en fin dag videre, så blogges vi♥

2 kommentarer
    1. Hei! Ser ut som dere har det kjempe fint! Kan jeg spørre om hvilket hotell dere bor på? Ha er super ferie😄

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg