Ayia Napa neste

God morgen dere♥

Vi har nesten akkurat våknet, så vi skal snart ned å spise frokost. Frokosten her er kjempe god, og det er så mye å velge mellom! Så det er veldig bra med dette hotellet. Det er ganske overskyet i dag, så derfor har vi bestemt oss for at vi skal ta bussen inn til Ayia Napa sentrum for å sjekke det ut. Det passer derfor bra at det er overskyet, for dersom solen steker så frister ingenting mer enn å bade, haha! Det er så varmt her… Så vi tar en tur inn til byen for å spise lunsj og kanskje shoppe litt. Jeg ønsker meg noen nye sko, så jeg håper at jeg finner det:-) Uansett så er det jo gøy å oppdage litt mer her på Kypros enn kun hotellet. Men som både F og jeg sier, så trenger vi virkelig ikke å finne på så mye annet. Det er bare så deilig å ligge på solsengene rett utenfor suiten vår og bade så mye vi vil. Jeg tror vi kom hit på den perfekte tiden, for alle rommene er ikke booket og det er veldig lite bråk og mennesker, så det er gull! Vi fant ut at F har portrett funksjonen på telefonen sin i går, så da knipset vi noen bilder! Kvaliteten blir jo så bra, så jeg vurderer om jeg må bytte telefon før swap avtalen min går ut, noen som vet om det er mulig? Forrige gang ville jeg bytte den ut kun noen dager før avtalen gikk ut, så da måtte jeg betalte rundt 36kr bare tror jeg, så kanskje det går! Når vi kommer hjem igjen har vi booket bor på sushi restauranten, så da blir det suuuushi i kveld♥​ Vi har enda ikke testet ut den eller BBQ restauranten, så vi får gjøre det i hvert fall før vi drar hjem igjen. Som jeg har nevnt tidligere, så er alt inkludert og det er et sinnsykt bra utvalg. Det er også en snack bar hvor man kan hente seg mat som sandwich, wrap, rundstykker, varm mat og kaker fra nesten hele dagen. Så mat er det alltid mulig å få. Så langt på ferien har vi brukt kun 500kr, så det er ikke verst? Det er sååååå deilig å gå uten sminke her<3 Jeg gruer meg til å komme tilbake til Norge hvor jeg føler at jeg må bruke sminke.. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag! Vi blogges ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg