En stor forandring skal skje

Hei fine!

Dette kommer sikkert ikke som en sjokk for de fleste av dere, og mange vet nok hva jeg skal frem til allerede. Det er ikke til å legge under en stein (kan man skrive det sånn) at jeg endrer på utseende og hårfarge hele tiden. Så nå skal det skje igjen! Jeg skal bli blond! Denne gangen med hjelp fra Marie som er frisør og en venninne på Elin´s hår studio i Sandefjord. Forrige gang jeg var blond er snart et helt år siden(faktisk bare 6 måneder fant jeg ut) , så denne gangen har jeg holdt ut ganske lenge som brunette. Da jeg ble blond forrige gang endte jeg opp i frisørstolen hos Marie i fem timer og endte opp med en “ok” frisyre og farge. Dumme meg brukte avfarging og bleking to dager før jeg skulle til Kreta med søss, så det var kjempe gøy 🙂 🙂 Not. Så derfor velger jeg å gjøre det steg for steg hos frisør. Jeg håper så at det blir bra! Jeg vet at jeg må gjennom noen runder og bruke både tid og penger på denne prosessen, men jeg tror at det er verdt det. Jeg trives med svart hår, men fargen går ut så himla fort, så jeg må liksom farge det en gang i måneden med mindre jeg vil ha ettervekst..Noe jeg ikke vil. 

SAMSUNG CSCJeg har vært så heldig og blitt tilsendt et sett clip on extensions fra Luxushair i farge #6137#18 om det sier dere noe. Jeg viser dere det når jeg mottar det! Så jeg håper på å få lik hårfarge som det, men ikke på første behandling så klart… Men det blir spennende! Jeg ville ha svart hår for å se mer eksotisk ut og slike ting, men jeg har rett og slett innsett at jeg er en skikkelig nordmann som må leve med mitt nordiske utseende. Great. SAMSUNG CSCAkkurat nå har jeg teipe extensions i farge #1 som er helt svart. Jeg har hatt dette siden februar nå og ikke mistet en eneste teip!! Det er bra det. Jeg har fjernet noen selv siden de begynte å synes så godt når de vokste ut. Man skal jo ta dem ut og heise dem etter hvert, men jeg har ikke hatt tid til det dessverre… Så nå vil jeg heller tilbake til clips og lysere farge! Luxushair er virkelig det beste håret jeg har prøvd og jeg tror jeg aldri ville byttet de ut! Jeg har testet ut en god del andre merker, men ender alltid tilbake til Luxushair siden de er best!! SAMSUNG CSCJeg har frisør time den 29.Mai, så da sterter prosessen! Jeg gleder meg så! Jeg er jo så ubesluttsom, så jeg kommer sikkert til å ville ha svart hår igjen engang, men ikke på en gooood stund! Så disse dagene her i syden nyter jeg med mitt lange svarte hår, for det skal snart vekk:-O Hva syntes dere jeg kler best egentlig? Vi blogges ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg