Fra meg til han

Heihei dere fine!

Herregud, så varmt det er her!! Vi sitter begge to inne for å få en liten pause fra solen, men vi skal veldig snart ut igjen. Vi har solt oss og badet masse i dag, så vi har nesten bare vært her ved poolen. Etter lunsj gikk vi en liten tur for å titte litt, men snudde ganske kjapt når varmen ble for intens, haha! Hotellet ligger egentlig ganske øde, så det er ikke så mye rundt her. Derfor skal vi ta bussen inn til Ayia Napa sentrum i morgen slik at vi kan sjekke det ut. Vi kan jo ikke være på Kypros uten å dra innom der, haha! Jeg hadde håpet at jeg fant Sephora her, men dessverre så tror jeg ikke at de har det..Noen som vet? Uansett: F hadde bursdag i går så det feiret vi på den italienske restauranten. Maten der var helt ok, ikke det aller beste, men helt grei liksom. Etter det gikk vi til Lounge baren og tok noen drinker. Som dere vet, så er ikke jeg så veldig fan av verken alkohol eller drinker, men etter at jeg hadde prøvd hele menyen fant jeg endelig en drink som gikk ned. Pink Mojito! Men det ble ikke sååå sent heldigvis. SAMSUNG CSCFør desserten fikk F denne gaven av meg selv om vi egentlig avtalte at vi ikke skulle gi hverandre noen gaver i år. Hvem klarer egentlig å holde det? Jeg syntes i hvert fall at det er veldig koselig å gi en liten ting til hverandre. Til nå har F fått tre klokker av meg, så jeg burde kanskje komme opp med noe annet neste gang, hehe.. Men til mitt forsvar, så har har sagt at han aldri kan få nok av klokker. Så hva skal jeg si? Mannen liker klokker. Hva syntes dere om den? Jeg syntes den er skikkelig fin! Det syntes F også, så jeg er glad. Dagen hans var i hvert fall full av latter, sol, bading, god mat og mye god drikke. Mer enn det er å håpe på for mye, haha! Jeg skulle gjerne gitt han hele verden♥ Nå skal vi ut å ta en dukkert før vi sikkert skal dusje og ordne oss før middagen i kveld. I kveld blir det bare buffét siden vi ikke har reservert noe annet. I morgen tror jeg det blir BBQ eller Sushi, vi får se! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre! Lots of love <3 <3 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg