Gratulerer med dagen til min kjæreste!

God ettermiddag dere fine <3 

Vi har nettopp gått litt inn etter en hel dag i solen. Man blir utrolig utmattet av den sinnsyke varmen altså! Så nå skal vi slappe av litt inne før vi skal begynne å ordne oss for kvelden. Som jeg nevnte tidligere, så har F bursdag i dag! Så vi skal spise på den beste restauranten her, og jeg tror at det blir veldig koselig. Vi gikk en liten tur i stad etter lunsj for å sjekke  dette stedet ut litt, men kom ikke lengre enn til stranden hvor vi tok en drink og bare slappet av litt. Vi nyter virkelig denne ferien altså dere! Dere blir sikkert lei av å høre om hvor fint vi har det, men jeg klarer ikke å ikke skryte av det, haha! For litt siden kom et par fra personalet med kake og champagne til oss, så koselig! F trodde jo at jeg hadde sagt ifra til dem og gjort dem oppmerksomme på at han har bursdag i dag, men nei.. Hotellet har oversikt over hvem som har bursdag når de er her, så da får man kake og champagne på rommet, så snilt! Vi skal ikke gjøre noe spesielt for å feire bursdagen i dag, utenom å spise en kjempe god middag. Jeg håper F syntes det er greit, for vi er jo tross av alt på ferie! I fjor hadde han bursdag da vi var ombord, så det er litt bedre i år vil jeg tro! Han blir 33 år i dag, så da er vel det morsomme med å ha bursdag gått over, haha. Neida <3 Jeg har en liiiiiiten overraskelse til han senere i dag, men det holder jeg hemmelig. Så jeg håper han ikke går innom bloggen før vi drar ut, haha!Jeg viser dere det i morgen. Uansett: Gratulerer så masse med dagen til kjæresten min! Jeg elsker deg!SAMSUNG CSCNå skal jeg hvile litt, haha…. Så skal jeg gjøre meg skikkelig fin for F. Han har tross av alt bursdag <3 Jeg har tatt med de høyeste skoene mine, men det går fint siden F er 40cm høyere enn meg, haha! Vi blogges senere ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg