En hel uke uten sminke

God morgen dere fine <3 

Vi har nettopp kommet tilbake på rommet etter en litt bedre frokost. Vi hadde planer om å stå opp litt tidligere, men så har mannen min bursdag i dag! Så vi unnet oss litt ekstra tid sammen til morgningen i dag. Solen skinner i dag også, så vi skal hvert øyeblikk legge oss ut for å bare nyyyyte. I går kveld spiste vi på den greske restauranten og det var faktisk ikke så verst. Jeg er ikke så veldig stor fan av gresk mat, men det var helt greit i går. I dag skal vi spise på den italienske som skal være den beste her. Siden F har bursdag, så skal jeg pynte meg ekstra fint med høye heler og en fin kjole. Det blir så koselig<3 Denne ferieturen er på en måte gaven til F siden det tross av alt kostet ganske mye, så jeg håper vi får en kjempe fin feiring i kveld sammen på restauranten med tre retters og bobler!

SAMSUNG CSCEt bilde uten sminke!! Her har jeg altså ikke på noe sminke og det er så sykt at jeg faktisk legger det ut, haha. Ja, jeg har vippe extensions og jeg har microblading, så det ser kanskje ut som at jeg har litt sminke på. Men nei 🙂 Jeg fikset vippene mine hos den aller flinkeste H.M Beauty i Larvik. Jeg vet at jeg tidligere har sagt at det har blitt litt vel mye volum, men denne gangen fikk hun det skikkelig til! Klassiske blir liksom litt lite, mens volum blir litt mye. Så denne gangen fikk jeg en god blanding og jeg har aldri før vært SÅ fornøyd med vippene mine. De er såååå fine nå at jeg aldri vil ha noe annet. Du finner Facebook siden HER. Nå bor jeg i Skien, men velger likevel å dra til Larvik for å fikse vippene mine fordi hun er så dyktig. Helen Marie er også fantastisk og veldig koselig å snakke med, så det er i tillegg veldig hyggelig å ligge der mens man blir kjempe fin! 

SAMSUNG CSCSå takket være mine fine vipper, microbladingen og extensionsene mine fra Luxushair, så kan jeg fiiiint gå uten sminke her. Jeg hadde nok gjort det uten alt det ekstra også, men det handler om å føle seg vel. Jeg føler meg fresh selv med masse saltvann i håret og en god blanding av solkrem og svette i ansiktet, haha! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre, så blogges vi senere ♥

9 kommentarer

Siste innlegg