Hei fra Oslo!

Hei alle fine!

Jeg håper at dere har hatt en helt super dag? <3 jeg har i hvert fall kost meg masse, selvom kanskje 17.Mai var gøyere tidligere. Vi stresset jo litt siden vi skulle dra til Oslo senere, så jeg føler liksom at jeg har ventet på det i hele dag. Dessuten så følte jeg meg ikke noe fin i dag, så det var litt kjipt. Men vi fikk vært en tur i byen og spist god mat hjemme hos mamma, så dagen har vært veldig fin. Frode og jeg er nå på hotellet i Oslo, så vi skal prøve å sove litt før vi må dra til flyplassen. Vi må opp 03:00, så det er greit å få litt søvn. Jeg gleder meg så masse til denne ferien, det skal bli så godt! Jeg ville bare innom og hilse på dere før vi setter oss på flyet. Vi blogges så klart i morgen da vi er på plass!! Ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre<3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg