Back to work

Hei fra sjøen! 

Jepp.. 14 dager har gått og jeg sitter på lugaren min igjen. Dagene hjemme har flydd altså! Men det er greit å være ombord igjen. Det er bare 14 dager, så skal jo F og jeg på ferie! Som jeg gleder meg<3 Jeg ville bare stikke innom en kjapp tur og si hei. Det har jo vært fri for de aller fleste i dag, så jeg regner med at de fleste har holdt seg inne? Det regnet ekstremt mye i stad før vi gikk ombord i hvert fall. Det er liksom ikke så kjipt å gå ombord når været er sånn. Det hadde vært verre dersom solen skinte og alle var ute, hehe! Uansett: Jeg har pakket ut og skal nå gå en liten tur ned i butikken. Det er alltid gøy å se om det har kommet noe nytt. Så må jeg kjøpe litt brus til å ha her på lugaren. Men ikke noe godteri!! Mannen og jeg har avtale om at vi skal prøve så godt vi kan å holde oss unna søtsaker før Kypros, så da får vi se hvordan det går. Ikke at vi skal “slanke” oss, men det er jo deilig å føle seg vel når man går rundt i badetøy. Enige?Jeg har fått noen spørsmål om jeg kan skrive noen litt mer personlige innlegg, men om hva da? Jeg liker å skrive om andre ting enn bare sminke og klær liksom, men kom med forslag! Jeg er ikke interessert i å brette ut hele livet mitt enda, så jeg holder litt igjen som dere kanskje har merket. På den forrige bloggen min var jeg ikke redd for å si noen ting, jeg kom med mange provoserende innlegg osv, men denne gangen har jeg liksom holdt litt igjen. Jeg ønsker dere alle en fin dag videre <3 

6 kommentarer
    1. Jeg skulle gjerne ønsket et eget innlegg om selvbruning, og hva du bruker og tipser om. Ønsker spesielt å vite hva du bruker på hendene, da jeg synes det blir så jevnt og fint på deg. Hadde vært moro nå som sommeren nærmer seg og mange vil gjerne se litt brunere ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg