Endelig ro

God kveld♥

Jeg orker egentlig ikke å skrive så mye, men jeg vil innom å si hei i hvert fall! Så gøy å se at så mange har vært innom bloggen min i dag, det er stas! Denne dagen har vært så hektisk og slitsom, så jeg er veldig sliten. Det startet med at F og jeg dro til legen i Larvik 08:30, så vi måtte jo kjøre helt fra Skien. Så dro vi videre til Sandefjord for å overraske mamma med en blomsterbukett på jobben hennes. Åhh, så koselig det er å overraske mamma! Hun er best i verden. Etter et lite besøk der dro vi tilbake til Larvik for å spise en sen frokost med pappaen til F. Han har bursdag i dag, så derfor ville vi bruke litt tid sammen med han. Så måtte vi haste tilbake til Skien fordi jeg hadde time på politistasjonen fordi jeg trenger nytt pass. Jeg skulle få beholde mitt gamle pass siden det er gyldig noen måneder til, så jeg måtte ikke hatt nytt før Kypros. Så jeg skulle få beholde det jeg hadde frem til det nye var klart. Før vi vet ordet av det, så klipper hun passet mitt. Great. Så nå har jeg ikke pass!! Å vi reiser 17 mai 🙂 Jeg krysser alle kroppsdeler for at passet mitt ligger klart på politistasjonen 16 mai, hvis ikke må jeg så klart få et nødpass. Men argh, så mye unødvendig stress! Jeg kommer til å tenke på det hele jobb perioden min… SAMSUNG CSCEtter det dro vi tilbake til Larvik siden F hadde noe han skulle gjøre der, så da tok jeg bilen videre og kjørte enda en gang til Sandefjord. Der rakk jeg å shoppe noen nødvendigheter før jeg skal isoleres på en båt, jeg fikk gått en tur med hunden til søss også rakk jeg enda en kjapp tur til mamma for å få en klem og et kyss på kinnet. Jeg er så avhengig av familien min at jeg kan begynne å grine av tanken, jeg elsker de alle sammen. Såååå var det tilbake til Larvik for å hente F. Vi stoppet og spiste i Porsgrunn, så solarium i Skien og nå er vi ENDELIG hjemme i huset våres i Skien igjen. Dette er jo den siste dagen hjemme før vi skal ombord på jobb, så jeg ville egentlig bare vært hjemme i hele dag og være deprimert. (Neida) Jeg ser faktisk frem til denne perioden ombord og tanken på at vi reiser til Kypros om bare to uker er så digg! SAMSUNG CSCNå skal jeg se på Åsted Norge sammen med mannen min, så skal jeg ta meg et laaaaangt bad! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre. Vi blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg