Noe jeg ser frem til

God kveld♥

Det er rett før kvelden her i huset, men jeg ville stikke innom en gang til før vi avslutter denne dagen.F har allerede sovnet på sofaen, hehe. Nå som han har sovnet, så gikk jeg gjennom noen bilder på macén, så da fant jeg noen bilder av håret mitt. Jeg savner så å ha langt, lyst hår…:-( Akkurat nå har jeg svart hår og teipe extensions. Disse har begynt å gro ut, så jeg må snart fjerne dem for å bytte teip også sette dem på igjen.. Men jeg vurderer sterkt å ta dem ut for å begynne prosessen for å få lyst hår igjen. Jeg snakker ikke platina, men mer naturlig blondt. Jeg tror det kan bli fint! Jeg håper jeg kan begynne på det allerede når jeg kommer hjem fra Kypros. Jeg føler at det svarte håret er så veldig mørkt, heh? Så jeg har så og si bestemt meg for å gjøre noe. Jeg håper bare at jeg ikke må bruke laaang tid på å få håret lyst..Forrige gang jeg gikk fra svart til lyst, så bleket jeg det selv hjemme og endte opp med å ødelegge håret mitt totalt. Det røyk (ikke som i å bli ødelagt, men når det er skikkelig skikkelig varmt) og jeg mistet en del hår. Jeg ble reddet hos frisøren dagen etter heldigvis, så takk gud for at venninnen min er frisør! Jeg gleder meg så til å gå lysere tider i møte!! Jeg vet mange syntes jeg kler det mørke, men jeg liker det ikke så godt selv. Bare vent til jeg farger det blondt, da vil jeg ha det mørkt igjen med en gang, haha! Jeg ønsker dere alle en god natt, blogges i morgen♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg