“Rumpe-klinikken”

Hei dere fine♥

Jeg håper at dere har hatt en fantastisk lørdag? Det har i hvert fall jeg! F og jeg sov til 09:00, så da lagde jeg egg og bacon til frokost. Rett etter det dro F for å klippe seg mens jeg sminket meg, som vanlig.. Da han kom hjem igjen bestemte vi oss for at vi måtte finne på noe når det er så fint vær. Så vi pakket en sekk med smurte baguetter, kaffe og litt sjokolade så kjørte vi til en plass som heter “Mølen” Det var veldig koselig og ikke minst deilig å bruke noen timer ute i naturen nær sjøen. Så fort vi kom hjem la jeg meg på sofaen og sa til F at jeg ikke orket å gjøre noe mer resten av dagen, men så ringte søsteren min. Å jeg, som sikker mange andre, begynner å gjøre ting når man snakker i telefonen. Så jeg støvsugde og vasket så og si hele huset, haha! Utrolig deilig å ha det gjort en lørdagskveld♥

SAMSUNG CSCAnyways: Har dere lest artikkelen om Comfort Zone i VG+ i dag? Dere kan finne den HER. (VG+) Det handler om en jente som opererer rumpen sin, er såkalt BBL inngrep. Min sak kommer ut tirsdag eller onsdag, så det blir sinnsykt spennende! Jeg gleder meg til dere får lese det. Det er 100% ærlige meninger og jeg står for det jeg sa. Som dere vet så har jeg litt blandende tanker om klinikken, men jeg anbefaler dere ikke å operere dere der. Ikke operer dere i det hele tatt, hehe! Det er lettere sagt enn gjort. Neida. Jeg mener at man skal få lov til å gjøre det man selv vil, men ikke dra til Comfort Zone. Finn dere heller en annen klinikk som har oppfølging og mer seriøse drivere. Jeg har hørt mye bra om “Esteworld” som også ligger i Istanbul, så jeg ville heller hatt operert meg der og dersom jeg må operere meg på nytt så er det nok der jeg vil som jeg vet om nå uten å sjekke opp noen andre. 

Nå skal jeg lage middag til mannen og meg, så vi blogges senere♥

6 kommentarer

Siste innlegg