Todays makeup look

Hei babes♥

Har dere en fin fredag så langt? Hope so! Siden sist har jeg i hvert fall rukket å få fredags sminken på plass. Mer effektiv enn det har jeg ikke vært, men vi har jo egentlig ingen planer så hvorfor ikke. Dessuten så dro mannen å trente etter at vi allerede hadde trent. ? Ja, det stemmer. Så da fikk jeg litt tid for meg selv og det resulterte i en hel hau med makeup. Vi pleier å gjøre det slik, at han trener mens jeg ordner meg. haha! Jeg pleier ikke å bruke øyeskygge til vanlig, men i dag ble det bare sånn. Det er jo fredag! Å jeg må bare si at det er så rart for meg å legge ut bilde av ansiktet mitt rett frem. Det er noe jeg aldri gjorde før jeg opererte meg, og likevel klarer jeg ikke å si “jeg er fornøyd”, men jeg jobber med saken og da har jeg bestemt meg for å legge ut bilder som jeg selv ikke er helt 100% fornøyd med. SAMSUNG CSCDet startet med at jeg gjorde min hverdagslige makeup mens jeg så på sminkevideoer. Så resulterte det i party makeup herifra til månen. Det ser jo ut som at jeg er klar for fest, men ingenting frister mer enn potetgull og chips på sofaen sammen med mannen min og norske talenter på tv. Haha♥SAMSUNG CSCJeg syntes det er sååå gøy å sminke meg! Jeg bare elsker det og kan gjøre det hele dagen med mindre F hadde bedt meg om å holde han med selskap. Neida, men jeg syntes det er skikkelig gøy. Spesielt når man får høre at sminken er fin!SAMSUNG CSCJeg brukte Laura Lee´s Cat´s pajamas på øynene med litt glitter i tillegg, hvis noen skulle lure. Det har blitt min “go to” palett nå som det er den nyeste i samlingen. Jeg har veldig lyst til å lage en sminkevideo en gang, men hvordan gjør man det? Tidligere brukte jeg kameraet på macén liksom, men det er uaktuelt nå, haha! Jeg har steppet up gamet litt mer nå.SAMSUNG CSCJeg ønsker dere alle en fin dag videre♥ F og jeg skal en liten tur til byen så fort han kommer hjem fra trening. Han bare trener…Neida, han er best♥ Det blir koselig! Ikke minst deilig biff middag i dag, nam! Vi blogges senere♥

13 kommentarer

Siste innlegg