10 ting som irriterer meg ekstremt mye

1. Mennesker som stopper opp midt i en inngang, eller rett foran en trapp. Hallo. Det er så sykt irriterende! Gå the fu** til siden! Dette skjer overraskende ofte. Spesielt på kjøpesenteret rett foran trappene eller utgangen. Jeg blir sprø. Ha litt vett i hodet og kom dere ut av veien, dere blokkerer for alle andre. 

2. Barn som gjør ting de ikke klarer. For dere foreldre høres sikkert dette forferdelig ut, men hør meg ut! Dette skjer så og si hver gang jeg er på jobb. Foreldrene lar barna bære brettet med maten og drikken på. Jeg har selv vurdert å si ifra om at foreldrene burde bære dette brettet selv, men jeg gjør det ikke siden jeg regner med at de vet bedre om barna sine. Dessverre så går dette brettet i bakken hver gang og jeg må vaske opp, rydde og gi ut ny mat. Så vær så snill! Ikke utfordre barna deres såpass mye når det 99,9% av tilfellene går galt.

3. Folk som ikke bruker blinklys Finnes det noe mer irriterende? Man har blinklys av en grunn, så bruk det! Hadde alle brukt blinklys så tror jeg verden hadde vært et bedre sted. 

SAMSUNG CSC4. Mennesker som ikke gjør opp for seg. Jeg har ingen problem med å låne bort penger, men når folk ikke leverer pengene tilbake. Daaa blir jeg irritert. Er man så heldig å får låne penger av noen, så burde man virkelig gi dem tilbake så fort man har muligheten. 

5. Vind + Lipgloss. Trenger jeg å si mer? Haha. Det er sååå irriterende når man nettopp har tatt på lipgloss, så går man ut og det blåser. Jeg vet ikke med dere, men håret mitt setter seg rett i lipglossen og da jeg drar håret vekk klistrer det seg til ansiktet slik at jeg får skjolder og blir klissete overalt.  

6. Rot. Som jeg har nevnt for dere så har jeg migrene og sliter skikkelig med det. Noe som trigger det ekstremt er rot. Jeg rydder daglig og kjenner jeg blir ordentlig stresset og irritert når folk bare slenger ting fra seg. Om Frode for eksempel legger buksen sin på gulvet så får jeg kramper. Bare brett den sammen og legg den i skapet, eller i skittentøys kurven. F er veldig flink generelt, men det var et eksempel. 

7. Folk som kjører bil, som ikke burde kjøre bil. Hvor mange av de er det ikke der ute.. Jeg merker det godt når folk ikke burde hatt lappen. Altså, min farfar på 94 år har lappen og er mer dreven enn veldig mange andre. Man skal ikke ta sjanser eller “tøffe” seg i trafikken. 

SAMSUNG CSC8. Tastelyder og unødvendig bråk. Den taste lyden i offentligheten er det værste jeg hører. Når jeg sitter å venter hos legen og noen der tekster med den lyden på….argh, jeg har lyst til å hive telefonen deres i gulvet. Er det min egen og jeg er alene, så er det ikke et stort problem. Men om jeg for eksempel er med noen, så skrur jeg den alltid av. Eller dersom jeg vet at jeg skal tekste litt frem og tilbake, så skrur jeg alltid av lyden siden det er irriterende å høre på. 

9. Dårlig folkeskikk. I min jobb er jeg veldig ofte i kontakt med gjester/ kunder og derfor har jeg mye menneskekontakt. Jeg ser veldig mye og legger fort merke til folk som ikke helt eier ordentlig folkeskikk. Jeg blir så irritert når jeg spør en person om de vil ha kvittering og jeg ikke får svar, eller når jeg hilser og ikke får et “hei” tilbake. Da vil jeg bare si “jeg sa hei” eller “Det heter takk” – Er det så vanskelig?! Oppfør dere som folk dere som ikke allerede gjør det. 

10. Folk som stirrer. Bare.ikke.stirr. Jeg hater virkelig når folk stirrer. Enda verre er det når noen tar snikbilder. Dessverre så skjer dette og det er så irriterende. 

SAMSUNG CSCVi blogges♥

6 kommentarer
    1. Synes bare det er så rart og litt trist at du som er så glad i dyr (som meg) kan fronte Chanel så veldig. Kanskje du kan skrive litt om dette ? Jeg liker ellers bloggen din veldig godt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg