Mitt første kjøp fra…

♥God dag dere fine♥

Jeg håper dere alle har det fint denne tirsdagen! Selvom det regner litt.. Det er i hvert fall en unnskyldning for å bli inne, eeeeller dra på shopping? Hmm. I går kveld bestemte jeg meg for å finne frem alle sommerklærne, noe jeg trodde skulle ta en times tid. Men som isteden endte opp med å ta mesteparten av kvelden. Jeg tror tydeligvis ikke at jeg har så mye klær som det jeg faktisk har. Anyways, nå er det gjort og vinterklærne er pakket ned i flere smartstore esker. Det er utrolig digg å ha det gjort! Nå kan sommeren bare komme, for klesskapet mitt er klart! Jeg må dog dra å kjøpe enda flere smartstore ekser slik at jeg kan pakke vekk alle støvlettene mine også, for de får jeg ikke bruk for på en stund. 

SAMSUNG CSCSom dere vet så var mammi, søss og jeg i Sverige på lørdag. En mer effektiv tur dit har jeg aldri hatt før tror jeg. Vi brukte rett i underkant en time på Norby shoppingsenter, EN time!? Egentlig så liker vi shopping veldig godt alle sammen, og vi kunne sikkert fint brukt mange timer dersom det hadde vært dårlig vær. Men i og med at solen skinte, så skyndet vi oss skikkelig slik at vi kunne få noen timer hjemme i solen. Men vi rakk så klart noen butikker, blant annet Hunkemøller. Jeg har aldri kjøpt noe der før nå♥SAMSUNG CSCDenne bikinien mottok jeg i posten fra Nelly samme dag som jeg var i selve butikken, men jeg kunne ikke se den der. (Dessuten viste jeg ikke at det var Hunkemøller før jeg mottok den og så på lappene) Men det jeg tok med meg hjem fra selve butikken var disse skjønne tøflene. De er såååå myke og fine. Mamma ble så klart helt sprø, fordi jeg har førti par med tøfler, men hva skal man gjøre….. I love it! SAMSUNG CSCÅh, de er så fine!  Jeg ser for meg å bruke disse på hoteller (som jeg så ofte er på. Not) Men kanskje nå som jeg skal til Kyrpos? Vi har booket hotell i Oslo fra 17 til 18 Mai, så da kan jeg i hvert fall bruke disse. Hihi♥Nå skal jeg ordne meg, så får vi se hva vi finner på i dag! F skal i hvert fall trene, så kanskje jeg gjør det samme her hjemme. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre. Vi blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg