ENDELIG MIN

Hei mine fine! 

Jeg håper at dere alle har det fint og nyter det fine været. Her i Skien skinner i hvert fall solen, så det er skikkelig digg. Jeg hadde time til å fikse neglene mine i dag klokken 10:00, men det ble avlyst 🙁 Så jeg ble veldig lei meg og syntes det er skikkelig kjipt! Jeg håper jeg får time i morgen før jeg skal til Sandefjord. Jeg reiser tidlig til Sandefjord i morgen for å dra i en begravelse, så skal jeg tilbringe helgen sammen med familien♥ Så langt i dag har jeg vært i byen en tur for å handle litt. Jeg trengte blant annet nye vipper da jeg begynner å se veldig pjuskete ut. Håper jeg får fikset både negler og vipper i løpet av de nærmeste dagene. Uansett! Jeg har endelig mottatt selveste Laura Lee sin øyeskyggepalette! Jeg er så lykkelig. Som jeg har nevnt noen  ganger, så elsker jeg Laura Lee og ser nesten daglig på videoene hennes på Youtube, så jeg er en stor fan. Derfor er det så fantastisk å endelig eie hennes egen palette som er ganske ny på markedet. SAMSUNG CSCDen er bare så utrolig fin å se på! Jeg fikk jo et anfall for noen måneder siden og kjøpte en milliard øyeskyggepaletter, så jeg har ikke kjøpt noen før nå. Så er det så klart veldig gøy å eie noe som et forbilde har laget. SAMSUNG CSC♥                   ​ IT SPARKELS                 ♥SAMSUNG CSCDisse fargene er så utrolig pigmenterte og fine! Jeg har allerede testet ut noen looker med de, og jeg elsker de! Laura Lee er tross av alt dronningen når det kommer til makeup, så disse fargene er virkelig av bra kvalitet. I´m so happy! Nå skal vi begynne på litt mat, så vi blogges senere <3 Senere i dag kommer oppskrift på en karamellkake jeg skal lage. Smask♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg