Back at the sea

Hei dere fine!

Jeg har endelig fått kjøpt meg en ny lader til Macén min, så nå skal jeg ikke lenger klage over at jeg ikke har strøm. I går dro F og jeg ombord på jobb igjen, så akkurat nå befinner jeg meg et sted mellom Larvik og Hirtshals. Vi seiler noe som heter trekant rute denne perioden, så vi seiler mellom Larvik, Danmark og Kristiansand. Men akkurat nå er vi på vei til Danmark igjen. Jeg er så heldig og jobber dag, så jeg jobber 07:00-19:00 hver dag, digg! Da får jeg med meg Norske talenter, Åsted Norge og mange andre programmer på kveldene, haha! Tv gir mye glede når man jobber her, skjønner dere. Jeg skal gjøre mitt beste for å få ut spørsmålsrunden i morgen, så bare hold ut med meg! Internettet ombord er ikke det beste vet dere, så det er ikke alltid jeg kommer meg inn, men jeg skal prøve. Angående VG artikkelen, så kommer den ut i slutten av April! Jeg føler jeg måtte si det til dere da jeg har sagt en million ganger at den kommer ut før påske, heh! Så vet dere det. 

En god venninne og kollega har farget håret sitt blondt, og det ble såååå fint! Jeg er så jelly, så derfor måtte jeg ta på parykken min igjen. Så fort disse teip extensionsene detter ut så skal jeg ringe frisøren min og bestille time til farging med en gang. Jeg SKAL bli blond igjen, men ikke platina. Mer likt som på bildene, er det fint? 

Siden jeg jobber dag, så får jeg tid til å trene etter jobb. Jeg skal virkelig prøve å gjøre en innsats på gymmet her altså! Nå er det snart bikini sesong, så det er greit å komme seg tilbake i form. I tillegg så skal F og jeg på tidenes kjæreste tur! Vi skal bestille en av de nærmeste dagene, så da viser jeg dere hotellet. Gud som jeg gleder meg! Jeg håper dere alle har det fint, og husk om det er noe dere vil lese om – kommenter det! <3 I morgen kommer som sagt svar på spørsmålsrunden, så kom gjerne med flere spørsmål. Vi blogges <3 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg